lauantai 16. maaliskuuta 2013

the wreck

Miljoona asiaa tapahtunu sitten viime rustaamani!

Oon onnistunu ensimmäistä kertaa ikänä käymään kierrätyskeskuksessa ajatuksena "nyt en kanna kotiin muutaku YHDEN kassillisen kirjoja."
Haittaakshe et se oli ikea-kassi?

Oon myös onnistunu löytämään miehen, kenen naama ei rupee vituttamaan / kenen seura ei rupee kyllästyttämään / kenen läsnäolo ei rupee ahdistamaan heti ekan viikon jälkeen.
Haittaakshe et se on fiktiohahmo?
HAHAH ei oikeesti ole. Se asuu naapurikaupungissa, on pitkä, omaa auton (joka jopa kulkee sinne minne haluaa, eli aina sillon tällöin meille;) ja on aika hemmetin miehekäs.

Oon käyny pohjamudissa ja todennu et ei oo mun juttu.
Rakas ystäväni joskus sano, et elämässä on kolme tärkeää osa-aluetta: ihmissuhteet, terveys sekä taloudellinen puoli. Jos yhdellä osa-alueella menee huonosti, niin ihminen kestää vielä sen, mut jos kahdella osa-alueella menee huonosti, niin sit menee jo todella huonosti, ja jos kolmella, niin..
Mulla kusi ihmissuhteet, oma ja läheisten terveys sekä raha-asiat ihan huolella.  HE HE.
Voisin heittää tähän jotain lässynläätä ihmisistä ketkä jakso olla tukena, mut jos ollaan rehellisiä niin suurin kiitos menee tyypille, kekä vuodesta toiseen on ja pysyy mun peruskalliona, sielunkumppanina ja mitähän kaikkee.
Ei mut, se on erittäin mieltä ylentävä tunne, ko ensimmäistä kertaa elämässä tarttis oikeesti ystävien tukea, huomaa, että ne keitä oliki pitäny ystävinä, oliki vaan iso läjä tekopyhiä paskakasoja (terkkuja vaan sinne), ja sit taas näitä pelastavia prince charmingeja ja enkeleitä putkahtelee esiin mitä yllättävimmiltä tasoilta.
Ps. Oon edelleen totaalisen peeaa ja ihmissuhteet kusee, mut terve ku paviaanin peräpukama ! Ikuinen optimismi it is.

Oon ollu nyt 3 viikkoo työsoppimassa, tartteeko ees kertoo kui paljo rakastan sitä mestaa ja niit ihmisiä.

Heräsin tänään kello 06:20. Se siitä "oi lauantai, nukun niin pitkään et huhuh!" päätöksestä.
Likkaki nukku 22-9. Päheet unet.

Nyt hurtan kans ulos ! Joka muuten pääs pukille kuukaus sitten. Näinä päivinä tiedetään, tuliks narttu tiineks... Oioi pikku rufuspufuksia !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti