sunnuntai 20. tammikuuta 2013

jump on it, let's do it

Ihailtava postaustahti taas.

Kuvia lähipäiviltä.


Likka teki kaakkaoa. Ei itseasiassa oo eka eikä varmaan viimenen kerta, ko pöytä näyttää tältä sen kaakkaomiksailujen jälkeen, eka kerta vaan kö tajusin ottaa foton tosta sotkusta. :D

Uros haarovälissäni.

Otettiin likan kans kuvat toisistamme. :D
 

Lanttu on tosiaan ollu kipeenä, ja epävirallisena nimipäivänään eli 18.01. se kelpuutti aamupalaks pelkästään muroja. Ikävä kyllä maito oli loppu, joten tää heitti sit murojen sekaan Grandin cola-appelssiini mehua. :'D

Mulla on ollu tää Homer-stobe useemman vuoden, mut ekaa kertaa sain jäätävän naurukohtauksen, kö avasin keittiön kaapin ja eka mitä silmiin sattu oli toi. :DD Syytän tost hajoomisesta sitä, että olin ollu täs vaihees joku neljä päivää neljän seinän sisällä, kipeenä.


Eka aurinkoinen talvipäivä pitkään aikaan, ja itsees niit tais olla peräti pari kolme peräkkäin. V'tutti sen verran paljon olla kipeenä, et vedin verhot ikkunoide etee.

Oi koulu ja työsali! Mun jalka hajos joku aika sitte, ja toi tais olla eka päivä keppien kans koulus.

Lanttu sai joululahjaks Inkan aarre -pelin, ja ollaan pelattu sitä aika paljon. Mun mielestä noi onnenaurinko-pelinappulat näyttää pahast pilves olevilt...:D

Mun piti nukuttaa mun lasta pari iltaa sitte, mut siin kävi vaihteeks silleen, et mä nukahdin ennen lasta. Heräsin puolilta öin siihen, että halasin jotaki oikeen lujasti - olin vissii nähny unta et halasin kissaa - ja kö heräsin ja katoin et woooot, ni hyi hahaha mikä naurukohtaus! Sisko on tehny ton joskus yläasteella koulussa, creepy as hell..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti